Сервіси миттєвих повідомлень (ІCQ та ін.)


    Правила Спілкування в ICQ

  • Немає сенсу писати людині в контакт-листі “Привіт! (радісний смайл)” просто заради того, щоб сказати “Привіт”. Зрозуміло, що коли в контакт-листі всього три людини, то хочеться поговорити з усіма, але як бути одному із цих трьох, у якого в контакт-листі не три юзери, а триста? Уявляєте, що буде, якщо кожний з них скаже йому “Привіт” хоча б один раз протягом робочого дня?
  • Не обов’язково підтримувати безперервну бесіду з кожною людиною, чий нік у цей момент активний. ІCQ лише можливість поспілкуватися з людиною, коли буде потрібно, але жодним чином - не зобов’язання робити це безупинно.
  • Смайлики в асьці - це дуже класно. Однак варто пам’ятати, що різні специфічні смайлики не завжди підтримуються іншими Інтернет-клієнтами. Тобто якщо у вас є, наприклад, смайлик, який б’ється головою об стінку, то це не означає, що такий же самий є і у вашого співрозмовника. Враховуйте цей факт.
  • Наслідок з пункту номер три. Ваш співрозмовник абсолютно точно одержить смайлик у тому виді, у якому ви його відправили, тільки якщо він має класичний вигляд, тобто складається з розділових знаків, наприклад, :-)).
  • Якщо ви наткнулися в Мережі на словник абревіатур на зразок “RTFM”, не поспішайте радісно переходити на цю мову при спілкуванні по ІCQ. По-перше, її не всі розуміють, а по-друге, навіщо? Класична українська мова зараз зустрічається рідше, ніж усякі “новомови”, і щоб зробити враження на співрозмовника, краще освоїти її.
Comments