Voice4Good

опубліковано 17 січ. 2018 р., 14:17 Державна бібліотека України для юнацтва   [ оновлено 17 січ. 2018 р., 14:17 ]
На офіційному блозі Гугл Україна оголошено про старт кампанії Voice4Good, мета якої ще раз підкреслити, що YouTube – це майданчик, де можна втілити свої ідеї, зав'язати цікаву дискусію, поспілкуватися з однодумцями, отримати найрізноманітнішу корисну інформацію, а не місце для негативу.
За даними дослідження Google, автори YouTube-каналів викликають у молоді, яка проводить багато часу за переглядом онлайн-відео, набагато більший інтерес, ніж "звичайні" зірки зі світу шоу-бізнесу, музики, спорту і т.д. Так, в порівнянні з відеокліпами традиційного шоу-бізнесу, 25 найпопулярніших у світі авторів YouTube отримують в 3 рази більше переглядів, в 2 рази більше взаємодій і в 2 рази більше коментарів.

ХЕЙТЕРЫ. МОЯ РЕАКЦИЯ. ОБИЖАЮСЬ? #Voice4Good


Головна мета YouTube – дати кожному можливість дізнатися більше про світ навколо і виразити себе. Ми переконані, що світ стане краще, якщо кожен зможе ділитися своїми думками, і все будуть прислухатися один до одного. І про це говорять наші основні цінності, які ми хочемо ще раз підкреслити під час кампанії:

  • Можливість висловлюватися – На нашій платформі користувачі можуть втілювати свої творчі ідеї, ділитися думками і обговорювати їх один з одним. У такій атмосфері розкриваються таланти.
  • Можливість отримувати інформацію – На YouTube люди з усього світу можуть отримувати знання і стежити за подіями навколо.
  • Можливість заявити про себе – На нашому сайті у кожного є шанс самореалізуватися і знайти свою аудиторію. Успіх авторів залежить тільки від інтересу глядачів.
  • Можливість знайти своє співтовариство – YouTube об'єднує користувачів з усього світу, тому тут ви завжди зможете зустріти однодумців.
Ми дуже сподіваємось, що YouTube-влоггери і звичайні інтернет-користувачі підтримають нашу ініціативу. Давайте разом зробимо онлайн-спілкування більш комфортним і доброзичливим. #Voice4Good разом з YouTube!

Автори: Джавід Асланов, керівник партнерської програми YouTube, Марина Тарасова, менеджер зі зв'язків з громадськістю Google в Україні

Comments