За даними дослідження Google, автори YouTube-каналів викликають у молоді, яка проводить багато часу за переглядом онлайн-відео, набагато більший інтерес, ніж "звичайні" зірки зі світу шоу-бізнесу, музики, спорту і т.д. Так, в порівнянні з відеокліпами традиційного шоу-бізнесу, 25 найпопулярніших у світі авторів YouTube отримують в 3 рази більше переглядів, в 2 рази більше взаємодій і в 2 рази більше коментарів. Головна мета YouTube – дати кожному можливість дізнатися більше про світ навколо і виразити себе. Ми переконані, що світ стане краще, якщо кожен зможе ділитися своїми думками, і все будуть прислухатися один до одного. І про це говорять наші основні цінності, які ми хочемо ще раз підкреслити під час кампанії:
Ми дуже сподіваємось, що YouTube-влоггери і звичайні інтернет-користувачі підтримають нашу ініціативу. Давайте разом зробимо онлайн-спілкування більш комфортним і доброзичливим. #Voice4Good разом з YouTube! Автори: Джавід Асланов, керівник партнерської програми YouTube, Марина Тарасова, менеджер зі зв'язків з громадськістю Google в Україні |
Нетикет 2.0 > Соціальні мережі >