Як реагувати на негатив у соцмережах

опубліковано 9 лют. 2017 р., 08:21 Tatyana Yakushko

Злісні коментарі в мережі сьогодні стали буденністю. Якщо ви публічна людина і ведете у соцмережах активне життя, то уникнути хейтерів не вийде. Але завжди можна навчитися правильно на них реагувати. Хто і чому пише негатив, як відрізнити його від «конструктиву» і як відповідати рейтерам, нам допомогла розібратися психолог, коуч-ігротехнік, автор і ведуча психологічних трансформаційних ігор Вікторія Дрозд.

Читай докладніше: Обережно, хейтери! Як реагувати на негатив у соцмережах

Хто і навіщо залишає злісні коментарі?
Як відрізнити конструктивну критику від хейта?
Як поводитися, щоб не нарватися на негатив?
Як правильно реагувати, якщо хейтер з'явився?
Як написати конструктивний коментар?

Якщо вам щось не подобається, але при цьому ви боїтесь образити людину, то краще не пишіть взагалі нічого. Ніколи не знаєш, що подумає і з якою інтонацією людина сприйме коментар.

Але якщо вам все-таки важливо з якої-небудь причини висловити свою позицію, то розумніше зробити це наступним чином:

1. По-перше, поцікавтесь, чи бажає взагалі людина прийняти від вас конструктивну пораду. Якщо так, то почніть з того, що це – лише ваша особиста думка.

2. Висловлюйте коментар з нейтральної позиції, тобто виключіть будь-які образи, які негативно забарвлюють побачене або прочитане.

3. Пишіть від себе: «Я вважаю, що ...» або «По-моєму ...». Приберіть узагальнення. Варіант у стилі «всі знають, що ...» не годиться.

4. Будьте конкретною. Перерахуй те, з чим ви не згодні, і поясніть чому. Коментар на кшталт «дивне якесь відео» – ні про що. Краще звернути увагу людини на те, що підлягає вдосконаленню, і запропонувати рішення.

5. Напишіть свою думку автору в особистому повідомленні або поштою, запропонувавши допомогу. Така форма коментарю буде набагато приємнішою, ніж публічна необгрунтована критика.
Comments