Соціальні мережі

У кого є друзі, у того немає друга.
Арістотель (384 до н.е. - 322 до н.е.), давньогрецький філософ, вчений

Обмеження в їжі повертає нам тілесне здоров'я,
а обмеження у спілкуванні з людьми - душевний спокій..
.
Бернарден де Сен П'єр (1737–1814), французький письменник
Пошуки втікача 

історія для дітей 11–14 років Анімаційна історія про те, як Михайло і його кіт призвичаїлися до нового дому та нової школи. Тема цієї історії — як познайомитися з друзями та як  уникнути можливого залякування як у школі так і в мережі Інтернет. У  програму входять вправи та контрольні завдання.

Правила нетикету в соціальній мережі LinkedIn
  • Попросіть рекомендації у друзів та колег, це надаст профілю професійного авторитету.
  • Використовуйте унікальний публічний  URL, оскільки це додасть престижу вашому бренду.
  • За бажанням ви можете заповнити свій профіль повністю, але враховуйте те, що доступ до інформації профілю продається.
  • Додавайте коментарі до обговорень тем, на яких ви знаєтесь.
  • Давайте рекомендації своїм друзям.
  • Відповідайте на питання, тому що це відмінний спосіб допомогти і познайомитися з новими людьми.
  • Подбайте про перехресні посилання на свої блоги та веб-сайти, щоб інформація про вашу діяльність була більш повною.
  • Своєчасно оновлюйте інформацію свого профілю.
Інтернет реальніше, ніж ти думаєш.
MicrosoftUkraine.Тривалість (0:30 хв.). Укр. мов. Youtube. Web. Дата: 08.02.2011.

Соціальна мережа - яка вона насправді?
Мережа. (Работа для студентського фестивалю соціальної реклами "Glass") AdPovishev. Тривалість (1:03 хв.). Рос. мов. Youtube. Web. Дата: 02.02.2010.


Voice4Good

опубліковано 17 січ. 2018 р., 14:17 Державна бібліотека України для юнацтва   [ оновлено 17 січ. 2018 р., 14:17 ]

На офіційному блозі Гугл Україна оголошено про старт кампанії Voice4Good, мета якої ще раз підкреслити, що YouTube – це майданчик, де можна втілити свої ідеї, зав'язати цікаву дискусію, поспілкуватися з однодумцями, отримати найрізноманітнішу корисну інформацію, а не місце для негативу.
За даними дослідження Google, автори YouTube-каналів викликають у молоді, яка проводить багато часу за переглядом онлайн-відео, набагато більший інтерес, ніж "звичайні" зірки зі світу шоу-бізнесу, музики, спорту і т.д. Так, в порівнянні з відеокліпами традиційного шоу-бізнесу, 25 найпопулярніших у світі авторів YouTube отримують в 3 рази більше переглядів, в 2 рази більше взаємодій і в 2 рази більше коментарів.

ХЕЙТЕРЫ. МОЯ РЕАКЦИЯ. ОБИЖАЮСЬ? #Voice4Good


Головна мета YouTube – дати кожному можливість дізнатися більше про світ навколо і виразити себе. Ми переконані, що світ стане краще, якщо кожен зможе ділитися своїми думками, і все будуть прислухатися один до одного. І про це говорять наші основні цінності, які ми хочемо ще раз підкреслити під час кампанії:

  • Можливість висловлюватися – На нашій платформі користувачі можуть втілювати свої творчі ідеї, ділитися думками і обговорювати їх один з одним. У такій атмосфері розкриваються таланти.
  • Можливість отримувати інформацію – На YouTube люди з усього світу можуть отримувати знання і стежити за подіями навколо.
  • Можливість заявити про себе – На нашому сайті у кожного є шанс самореалізуватися і знайти свою аудиторію. Успіх авторів залежить тільки від інтересу глядачів.
  • Можливість знайти своє співтовариство – YouTube об'єднує користувачів з усього світу, тому тут ви завжди зможете зустріти однодумців.
Ми дуже сподіваємось, що YouTube-влоггери і звичайні інтернет-користувачі підтримають нашу ініціативу. Давайте разом зробимо онлайн-спілкування більш комфортним і доброзичливим. #Voice4Good разом з YouTube!

Автори: Джавід Асланов, керівник партнерської програми YouTube, Марина Тарасова, менеджер зі зв'язків з громадськістю Google в Україні

Як реагувати на негатив у соцмережах

опубліковано 9 лют. 2017 р., 08:21 Tatyana Yakushko


Злісні коментарі в мережі сьогодні стали буденністю. Якщо ви публічна людина і ведете у соцмережах активне життя, то уникнути хейтерів не вийде. Але завжди можна навчитися правильно на них реагувати. Хто і чому пише негатив, як відрізнити його від «конструктиву» і як відповідати рейтерам, нам допомогла розібратися психолог, коуч-ігротехнік, автор і ведуча психологічних трансформаційних ігор Вікторія Дрозд.

Читай докладніше: Обережно, хейтери! Як реагувати на негатив у соцмережах

Хто і навіщо залишає злісні коментарі?
Як відрізнити конструктивну критику від хейта?
Як поводитися, щоб не нарватися на негатив?
Як правильно реагувати, якщо хейтер з'явився?
Як написати конструктивний коментар?

Якщо вам щось не подобається, але при цьому ви боїтесь образити людину, то краще не пишіть взагалі нічого. Ніколи не знаєш, що подумає і з якою інтонацією людина сприйме коментар.

Але якщо вам все-таки важливо з якої-небудь причини висловити свою позицію, то розумніше зробити це наступним чином:

1. По-перше, поцікавтесь, чи бажає взагалі людина прийняти від вас конструктивну пораду. Якщо так, то почніть з того, що це – лише ваша особиста думка.

2. Висловлюйте коментар з нейтральної позиції, тобто виключіть будь-які образи, які негативно забарвлюють побачене або прочитане.

3. Пишіть від себе: «Я вважаю, що ...» або «По-моєму ...». Приберіть узагальнення. Варіант у стилі «всі знають, що ...» не годиться.

4. Будьте конкретною. Перерахуй те, з чим ви не згодні, і поясніть чому. Коментар на кшталт «дивне якесь відео» – ні про що. Краще звернути увагу людини на те, що підлягає вдосконаленню, і запропонувати рішення.

5. Напишіть свою думку автору в особистому повідомленні або поштою, запропонувавши допомогу. Така форма коментарю буде набагато приємнішою, ніж публічна необгрунтована критика.

Типи особистостей в соціальних мережах

опубліковано 8 трав. 2013 р., 03:49 Людмила Виноградова   [ оновлено 8 трав. 2013 р., 04:06 ]

Джерело: www.themaplekind.com
Переклад та адаптація: www.likeni.ru






1-3 of 3