Мобільний телефон

Знання і виконання Правил мобільного етикету — це ознака вихованості та високої культури спілкування абонента.

 
Досить часто виникає потреба скористатися мобільним телефоном, хоча місце й час для цього можуть бути не зовсім доречними. Що ж робити в таких випадках? Звичайно ж, керуватися правилами мобільного етикету.
Правила мобільного етикету базуються на загальних правилах розмовного та телефонного етикету. Пам'ятайте головне - розмова по-мобільному телефону є особистою і у разі виникнення потреби скористатися мобільним телефоном у суспільному місці, необхідно враховувати інтереси оточуючих людей.
 
Щоб гармонійно поєднати особисту свободу спілкування та повагу до оточуючих компанія "Київстар" радить дотримуватись наступних рекомендацій [1]:
  1. "Намагайтеся вимикати мобільний телефон там, де є застереження «Будь ласка, вимкніть Ваш мобільний телефон» — наприклад, у літаках чи у медичних закладах.
  2. Пам’ятайте, що треба переводити свій мобільний телефон у режим «без звуку» або користуватися послугою «Голосова пошта» у театрах, музеях, на виставках, у кінотеатрах. Ваш мобільний телефон не порушить дійство несподіваним гучним сигналом (рінгтоном).
  3. Оберіть такі рінгтони, які будуть приємні Вам, і в той же час не турбуватимуть оточуючих.
  4. Установіть мінімальну гучність сигналу мобільного телефону коли Ви відпочиваєте разом з іншими людьми — наприклад, у ресторані чи кафе.
  5. Сідаючи за кермо, вимкніть гучність телефону і не відволікайтеся на дзвінки та телефонні розмови — це робить поїздку безпечнішою. (Правила користування мобільним телефоном за кермом)
  6. Пам’ятайте про переведення Вашого мобільного телефону у режим «без звуку» або використовуйте послугу «Голосова пошта» на ділових зустрічах та переговорах, якщо немає інших домовленостей.
  7. Якщо під час вистави або в бібліотеці Вам терміново необхідно написати текстове повідомлення, вимкніть сигнали клавіатури.
  8. Знаходячись в офісі, не забувайте брати з собою мобільний телефон, навіть коли ненадовго залишаєте своє робоче місце.
  9. У громадських місцях: магазинах, транспорті, ліфті тощо намагайтеся розмовляти по мобільному телефону максимально тихо та коротко, щоб не заважати оточуючим своїми розмовами.
  10. Перебуваючи в бібліотеці, переведіть Ваш мобільний телефон у режим «без звуку», а при необхідності відповісти на дзвінок розмовляйте неголосно і по суті справи.
  11. Уникайте встановлення таких рінгтонів на свій мобільний телефон, які можуть образити чи збентежити оточуючих (нецензурні вислови, грубі вирази та неприємні звуки).
  12. Некоректно використовувати чужі мобільні телефони в своїх цілях та повідомляти їх мобільні номери третім особам без дозволу.
  13. Тестування власного телефону на рівень гучності рінгтонів краще здійснювати вдома, а не в громадських місцях.
  14. Фотографуючи або знімаючи відео на свій мобільний, поважайте приватне життя інших людей. Запитайте дозволу, перш ніж когось фотографувати або знімати.
  15. Більшість сучасних моделей телефонів можуть фіксувати номера, з яких був зроблений виклик, і повідомляти своїх власників про пропущені дзвінки. Якщо Вам не відповіли негайно, не треба повторювати виклик — наберіться терпіння й чекайте, коли Ваш абонент зможе передзвонити Вам.
  16. Небажано дзвонити людині по робочих питаннях на мобільний телефон у його вільний час, а саме до початку й після завершення офіційного робочого дня, а також на вихідні й свята. На особисті дзвінки також існують обмеження з 9 ранку до 22 вечора. Якщо все ж необхідно порушити ці правила й подзвонити, краще вибачитися та запитати про можливість говорити з Вами, а розмовляти недовго й по суті.
  17. Поважайте право людини на особисте життя — не читайте текстові повідомлення й не переглядайте список дзвінків у чужому телефоні без дозволу."
 
SMS етикет 
  1. Керування транспортом та смс несумісні! Не читайте та не відправляйте смс повідомлення, якщо ви за кермом, оскільки це може призвести до аварії.
  2. У вас сучасний телефон? - але у інших він може бути старої конфігурації. Старайтесь надсилати лаконічні повідомлення.
  3. Не надсилайти текстові повідомлення сексуального змісту, оскільки вони можуть бути побачені іншими.
  4. Пам'ятайте, що Смс - це текстове повідомлення, тому використання лише символів (наприклад, самайлів) може викликати непорозуміння.
  5. Не пишить, коли ви розлючені. Смс можуть набути підлості і образи.
  6. Погані новини не повідомляють за допомогою текстових повідомлень, так як це безособовий спосіб доставки повідомлення. 


Мобільний етикет

Видео YouTube

Етикет по телефону

Відео YouTube


P.S.: Рекомендуємо батькам дізнатись про послугу компанії "Київстар" батьківський контроль, що допоможе вам контролювати інформацію, що надходить до мобільного телефону вашої дитини з мережі Інтернет.


Посміхниться:
Бабушку, которая умеет писать эсэмэски, подруги во дворе называют ведьмой.

Мне тут давеча волшебный смс пришел, вроде от оператора:
"Осторожно, мошенники! хотите знать подробности? Отправьте 30 рэ на короткий номер ххххх"...

СМС с незнакомого номера: Таня, я тебя люблю!!!
Ответное СМС: И я тебя! Положи мне на счет 500 р.
Ответное СМС: А ты точно Таня?
Ответное СМС: Если положишь 500 р., то я таки Таня!

У меня сегодня день полон торжественных потрясений: во-первых, я неожиданно для себя вдруг узнал, что стал мамой. Во-вторых, новорожденный уже научился писать sms-ки и уже просит денег. Обещает
вернуть, когда вырастет.

По сведениям сотовых операторов, среди поздравительных новогодних СМС с
огромным отрывом лидирует следующая: «Спасибо! А кто это?»
Comments